Filmarea cu un DSLR

Avand posibilitatea de a filma cu aparatele foto, gasirea de noi metode pentru a le controla cat mai bine a devenit o necesitate. Fotograful profesionist Bill Frakes, in combinatie cu Manfrotto Distribution, a filmat un videoclip cu echipamente Manfrotto si Gitzo.

Iata concluziile:

Noile camere arata si se simt ca si vechile echipamente, dar trebuie manevrate diferit atunci cand se filmeaza cu ele. Distributia greutatii si tehnicile de focusare implicate cer o platforma rezistenta, durabila si extrem de stabila pentru filmare.

Atunci cand a filmat cu aparatele DSLR, precum Nikon D90, Bill Frakes s-a bazat foarte mult pe trepiedele de la Manfrotto si Gitzo pentru a pastra camera fixa si a avea o filmare cat mai lina.

Manfrotto 700RC2 si 190XB reprezinta o solutie excelenta pentru cei care se deplaseaza mult cand lucreaza, iar 701HDV este un cap mult mai robust si are o greutate la fel de redusa, fiind la fel de usor de folosit.

Capul 3-way fluid de la Gitzo, G2272M, se potriveste de minune cu trepiedul GT3320BS, iar capetele fluide G2180 si G2380 sunt alternative foarte bune.

Bill Frakes a folosit multe teleobiective grele, cu focale lungi si era absolut necesar nu doar sa aiba un echipament corect echilibrat si perfect stabil, pentru a produce imagini foarte clare, ci, la fel de important, era ca echipamentul folosit, in special capetele, sa ii permita miscari line si un control precis, astfel incat sa se poate misca odata cu actiunea.

Bill Frakes  este obligat de munca pe care o face sa aiba in permanenta cateva trepiede. ”Am incredere completa in stabilitatea si rezistenta acestor echipamente, spune Bill, si nu mi-as fi putut face treaba fara ele”.

Bill Frakes este fotograf angajat la Sports Illustrated. A lucrat in peste 100 de tari pentru o lista impresionanta de publicatii si pentru clienti precum Nike, Coca Cola si Nikon.